10 Eylül 2011 Cumartesi

Büyüklere oyuncaklar..

Biliyorum aslında o alınan oyuncakların cogu bana, yoksa Ersagunun alakası yokki oyuncaklarla, ona kepçe olsun, bizim biraz uzunca ahşaptan bi kepçemiz var ona bayılıyor favorisii o olsun, tencere, tava olsun.. hıımm buarada en yeni gözdemizde porselen kupalar. Üzerindeki resimleri bile benzetiyoruz dedeye. Bir tane tuz buz etti, bir tane normal düştü kırıldı, bir tanesi azıcık çatladı. Eline ver iki kupa iç içe koysun çığlıklar atsın:) nasıl mutlu oluyo sevgilim benim. Tabi o arada napıyoruz hazır ilgisini birşeye çekebilmişken yemesi lazım gelen şeyleri ağzına biiir birr tıkıyoruzz :)
Oğlum diyorum hadi gel kule yapalım iç içe geçmeli kutucuklar var onlardan. Gelip beni biraz oyalıyor sonra hoop yine mutfaktaa. Tüm ulaşılabilir çekmece dolap vs.. ne varsa içindeki hersey yaa yerde yaa baska  bi Ersagunun gizli yerlerinde ve ne kadar gereksiz oyuncak terlik su şişesi vs varsa onlarda cekmecelerde:) Bu dağınıklık kesinlikle hoşuna gidiyor ben bundan eminim artık. Çünkü bi kere dağıldımı gerisini getirmiyor tamam görev tamamlandı diye hemen baska bir alana yöneliyor. Ama yok hemen o dağıttıktan sonra herseyi yerli yerine koyup toplarsam hiç vakit kaybetmeden o kendi düzenine kendi stiline çeviriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder