8 Eylül 2011 Perşembe

Ersagun'un cefaks mücadelesi

Yeni kanuna göre devlet hastanelerinde çalışan doktorların özel muaynehane açmaları yasakmış, var olanlarda kapatılmış. Randevu için doktorumuzu aradığımızda öğrendik. Böyle sacma sey olurmu!!  Mecburen Medica nın çocuk doktoruna götürdük, tabi yazılan ilacıda kendi doktorumuzda teyid ettik. Cefaks verdi doktor, Hüsem tadı kötüdür içmesi zor olucak birşeyle karıştırıp verebilirsiniz dedi.
Bu sabah ilk deneyimimiz kötü sonuclandı. Ersagunum sabah yediği iki lokmayıda tüm şurupla birlikte çıkardı :(
Çocuklara ilaç içirmek,  bırak ilacı yemek yedirmek başlıbaşına bir sanat işi...
büyülü güçlerim olsun istiyorum :) hokuuus pokuus vee  kahvaltı yapılmışş vee ilaç içilmiş
Tabi o kadar mücadele ve gözyaşından sonra yorgun düşüp uyudu Canım oğlum Sevgilim Herşeyim

Güzel bebeğim, güler yüzlüm, gülen yüzüm
3-4 gündür sabahları erkenden uyanıp baby tv izlemeyi adet edindik :) çocuk oluyor artık :) salona gelip tüm kapılarıda kapatıyoruz ben gözümü açamadıgım için ne olur ne olmaz diye.. ben koltukta uzanıyorum oğlum da tv izliyor sonra canı sıkıldığında gelip beni uyandırıyor ya kolumu ısırarak ya saçımı çekerek yada yüzüme tokadı indirerek..:) uyanmak için şart koşuyorum "anneye bi öpücük" tüm muzurluğu ve sevimliliğiyle sokulup yüzüme öpüyor beni kokusunu içime çekip kendime geliyorum buu süperr bişey.
Kahvaltımızı hazırlıyoruz birlikte yumurta domates salatalık zeytin peynir tahin pekmez tabi içinden oğlumun tek yediği salatalık ve zeytin. Çaya özenti oğluma pekmezli su hazırlıyorum çay renginde oldugu için hayır demiyor.
Masaya oturuyoruz birlikte bir iki lokma sonra iniyor yere. Sonrası yedirmek için mücadele, reklamları açıp o daldıgı zaman yediriyorum bazen.  Kötü alıştı buna ama ne yapalım aşkta ve savaşta ( burada her ikiside var) herşey mübah :)

...


İş başvurularından haber yok, başvurulara devam.. Başlarsam oğluma ersagunumuza babanne bakıcak. Çocuğu babanneye bırakmak her annenin çekincesidir heralde. Babanneler çok yasak bilmez uyku saati önemli değildir onlar için önemli olan çocugun uyumak istediği saattir :) yemek mi? yemiyosa çok zorlanmamalıdır :) çocuklar üşümezler hareket halindedir çünkü :) hele erkek çocugu sıcağa pek gelmez.
Aslında doğru olan bu, doğruyu söylerler ama anne gönlüne laf geçiremez, benim istediğim düzende olsun, yemek yemedi güçsüz düşecek, aman üşür öyle hasta olurr!! biraz rahat olabailmek büyüğe güvenmek gerekli böyle durumlarda ben bunu nasıl olsa daha zamanı var diye şimdilik erteliyorum.

İşe dönüş şenliğini çook merak ediyorum, oğlumu sabah nasıl bırakacağımı, akşam beni görünce ne tepki vereceğini.. Bana düşkünlüğü azalır mı acaba diye korkuyorum acaba babanneye benden daha düşkün olur mu? Ben öyleydim çünkü! ama eninde sonunda ANNE...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder