13 Eylül 2011 Salı

Hayatımın EN Güzel Günü - Hoşgeldin Ersagun

Öncelikle itiraf etmeliyim ki, hamileyken bana ne olduğunun farkında değilmişim, hayatıma nasıl bir anlam kattığımın, nasıl değer kattığımın, artık hiçbirşeyin eskisi gibi olmayacağının farkında değilmişim. İnsanların bazen nice uğraşlarla sahip olamadığı bu mutluluğun ne derece önemli ve tüm uğraşları da sonuna kadar hak ettiğinin farkında değilmişim. 12 Haziran 2010 gününden itibaren artık bir Anne olacağımın farkında değilmişim.
Anneliğin ne kadar eşsiz bir duygu olduğunun farkında değilmişim...



Vee vakit geldi çattı, 11 Haziran 2010 aksamında, annanee babanne evimizdeydi. Annem benim hamilelik kaprislerimle uğraşıyordu yazık. Eşime de yapıyordum ama anneme yaptığım naz niyaz artık aşmıştı. Annem sesini bile cıkarmıyordu ne desem yapıyordu çaresiz Canım annem. Bebek şekerleri çikolatalar, kapı süsü vs.. gereksiz ne varsa son gün kadıncağızın başına kaldı. O aksam eve getirdiğinde süslemelere burun kıvırarak canım annemin canını sıktım:) Anneler evlatlarının herseyine boyun eğer..

Heyecanlıydım, korkuyordum.. Doğum cumartesi günüydü ve pazartesi sabahı taburcu olup evimize gelecektik. Sorunsuz gececek miydi? Bebek saglıklı mıydı? İlk defa ameliyata girmenin korkusu vardı daha çok..

Akşam 7 den sonra birşey yemem yasaktı. Heyecandan yerimde duramıyordum. Zaten yerinden zor kalkan cüssemle evin içinde ordan oraya dolaştım durdum. Yatak odası gelen olur diye ince ince toplandı hazırlandı kalan tüm kirliler çamaşır makinasına tıkılıp saklandı. Çanta, bavul kontrol edildi. Beşik yerinde hazır, küçük meleğimizi bekliyordu. Herşey tamamdı..

Son bebeksiz gece dedi kayınvalidem, rahat uyu:) Duşa girdim. Yattım.. Uyuyamadım... Uyuyamadım.. Döndüm Durdum  Hayal kurdum.. Bebeğim nasıl birşeydi.. Neye benziyordu.. En çok kime benzeyecek acaba ? Emzirme nasıl olacak, süt gelmiyorki daha falan filan..

Sabah 06:30 yola çıktık. Bahçelievler Yaşam Hastanesinde oldu doğum. Doktorumuz Ali Gedikbaşı'na sonsuz teşekkürler bir daha bir daha. Doğum sabah 9 daydı fakat yatış işlemleri için 7 de orada olmalıydık. İşte odadaydık, her şey tamam, hasta bakıcılar hemşireler orada, ameliyat elbisesini de giydim:) Başladım ağlamaya:) Annem, kayınvalidem, esra, çağrı, taze babamız hep birlikte bebeğimizi bekliyoruz.
Esra o halimle birkaç fotoğrafımı çekmişti diye hatırlıyorum ama bende yoklar isteyip eklemeli :)

Afşın'ın gözlerinin içine bakıyorum acaba aynı duyguları mı yaşıyoruz diye. AMA YOK:)
Uzuuun bir bekleyişin sonuna gelmiştik. Hamilelik, bazen hormonlardan stresli, kaprisli ama yinede keyifli bir süreç. Doğum, 9 ay boyunca karnında büyüttüğün, kanınla beslediğin, ultrason görüntülerinden bişeylere benzetmeye çalıştığın, tekmeleriyle hareketleriyle yaşadığın, onu görmeden daha kendi canından çok onun canının sağlığını düşündüğün parçanın sıcak nefesine kavuşma vakti.

Son dakika, Melis aradı. Anneliği yeni tattığından duygulanmıştı. Korkma birazdan bebeğini kucağına alacaksın dua et..


Melis canım arkadaşım, hamileliğimizi birlikte geçirdik, kısa zamanda çook şey paylaştık. Evimizin bahçe katında oturan ve bana ilaç gibi gelen bu hayattaki ilk komşum. Benden 16 gün önce doğum yaptı, tatlı mı tatlı bir kızı dünyaya geldi. Oğlumuzun bu ilk arkadaşının ismi de Melis oldu. Bizim tatlı Melislerimiz...

12 Haziran 2010 saat 09:30 Faruk Ersagun Aydın dünyaya merhaba dedi. 3.380 gram ve 52 cm doğdu. Kendisi Aydın ailesinin halihazırdaki en küçük bireyi...

Onu kucağıma aldığım an, ,işte o an tarif edilemez hiç bir anne tarafından. Buruşmuş cildi, pespembe yüzü elleri öyle güzeldi ki.. O an anlıyorsun ki hayatının sonuna kadar hiçbir karşılık beklemeden sonsuz bir hoşgörüyle, sabırla, ilahi bir güçle sevebileceğin bu miniğin Annesisin!



Babalık için aynı şey söylenemez tabi :) gün geçtikçe oluşan gelişen bir hadiseymiş bu. Afşın'ın ilk günkü hisleriyle şimdiki arasında upuzun yollar aşılmaz dağlar var. Ersagun'un ilk 2-3. ayından itibaren Afşın oğlu için deli olan, oğlunun gözlerindeki gülümseme ile mutlu olan bir baba.

İlk muaynesi yapıldı ve doktor bizi rahatlatan cevabı verdi herşey normal:) Kayseriden Halamız facebookta http://www.facebook.com/#!/ersagun.aydin  ilk fotoğrafını paylaştı hemen, sevdiğimiz herkes bizi görmeye geldi. Bizde fırsattan yararlandık. Birazcık Şımardık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder